ייעוץ תזונתי אישי

לרשותכם יועצי תזונה בטלפון 039569449. למגיעים דרך האתר, 100 שקל הנחה על ייעוץ ראשוני. כתובתנו: בתוך סימטת ברקוביץ', פינת מדרחוב רוטשילד 28, ראשון לציון (מפת הגעה+חניה).

מדריכי ריפוי טבעי

לשירותכם הבאנו מספר אתרים לקידום הבריאות הטבעית: חדשות תזונה, סכרת, לב וכלי דם, לב בריא - מוצרים לבריאות הלב, קנדידה, סרטן, הומאופתיה.

פנו לקליניקה

CAPTCHA
ענה על שאלה זו
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.

כניסה

קוורציטין ,
נוגד חמצון שמצוי בתפוח עץ, בצל, דובדבנים. ניתן גם לקבלו כתוסף מרוכז בכמוסות.

תמצית מחקרים:

במחקרים
אפידמיוליוגים דווחו, כי קוורציטין קשור להפחתה בסיכון למחלת לב כלילית  ולשבץ. החוקרים מאוניברסיטת יוטה, בדקו במחקר
רנדומלי, כפול סמיות, מבוקר עם קבוצת פלצבו, את השפעת תוסף התזונה קוורציטין,
במינון של 365 מ"ג פעמיים ביום, במשך 28 ימים. למחקר גויסו, גברים ונשים,
בעלי לחץ-דם טרום היפרטנסיביים (סיסטולי 2 ± 137 
מ"מ כספית ודיאסטולי 1 ± 86 מ"מ כספית ,  19 משתתפים) ובעלי יתר לחץ דם שלב ראשוני (2±
148 מ"מ כספית - סיסטולי  ,1 ± 96
מ"מ כספית -דיאסטולי, 22 משתתפים). מתוצאות המחקר דווח כי תוספת של
קוורציטין, הפחיתה לחץ דם סיסטולי (2±7- מ"מ כספית, דיאסטולי 2 ±5- מ"מ
כספית, וממוצע לחץ עורקי2 ±5- מ"מ כספית) במשתתפים עם יתר לח"ד שלב
ראשוני. לאור תוצאות המחקר, החוקרים סבורים כי לקוורציטין פוטנציאל טיפולי בשילוב
עם דיאטה ואורח חיים , לויסות יתר לחץ דם בשלב ראשוני.

J. Nutr , Nov 2007; 137: 2405-11

לב בריא